POTRESNO: Ovo je bila poslednja želja Kemala Montena

Posted By: novosti - 13:15

Share

& Comment


Legendarni muzičar i kantautor, Kemal Monteno, koji je preminuo u 67. godini, uprkos teškoj bolesti, do samog kraja svog života bio je pravi borac.U prilog tome govori i podatak da je već dugo sa svojim prijateljem, našim poznatim kompozitorom Demirom Ramom spremao album.

Upravo u saradnji sa Ramom, Kemo je snimio poslednju pesmu za života, “Novi let”, koja je trebalo da bude uvertira za njegov sledeći album. Grozničavo posvećen muzici, slavni pevač od Rame je tražio da se kroz nove pesme protka Toma Zdravković, čije je velike hitove Branka, Pesme moje, Dotako sam dno života, napisao upravo Kemal.

PROČITAJTE JOŠ:

- Ramo moj, samo da promenim bubreg i eto mene da nastavimo gde smo stali. Hteo bih da mi provučeš negde...
Pročitajte ceo članak na pressonline.rs

About novosti

Techism is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Media™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.