NIJE MOGLA DA IZDRŽI: U 19. godini se ubila… (FOTO)

Posted By: novosti - 12:03

Share

& Comment


Medison Holeran prošle godine je u 19. godini počinila samoubistvo. Njeni roditelji su godinu dana nakon njene smrti objavili njeno oproštajno pismo.

"Mislila sam da je teško biti zaključan u nekoj prostoriji, ali je teže biti zaključan iznutra. Za tebe mama .... za ogrlice... Za tebe bako i deko.... i za kolače sa đumbirom (uvek su me podsećali na vas)... Za tebe Ingrid.... Za sve one srećne projekte.... Za tebe tata ... i za čokoladni sufle. Sve vas volim. Žao mi je. Volim vas. Ne znam više ko sam, trudim se, trudim se, trudim se. Žao mi je, volim vas, žao mi je, žao mi je, žao mi je. Kako se sve ovo desilo", napisala je Medison.

Njen otac, Džim Holeran (62), veruje da će pismo nekadašnje studentkinje Univerziteta u Pensilvaniji pomoći ljudima koji se bore sa depresijom. On i njegova...
Pročitajte ceo članak na kurir-info.rs

About novosti

Techism is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Media™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.