SAOBRAĆAJNA NESREĆA FOLK PEVAČICE: Videla sam znak sa neba, krst me spasio

Posted By: novosti - 15:09

Share

& Comment


Bosanska ševačica Hanka Paldum doživela je saobraćajnu nesreću na auto-putu za Zagreb prošle nedelje, gde je prošla bez povreda iako je automobil totalno uništen.

"Ne znam što me nateralo da skrenem u ogradu. Nisam tražila muziku na radiju niti sam kopala po stvarima na suvozačevu sedištu, nego sam gledala kamo vozim. Pala mi je koncentracija i odjednom sam videla kako mi auto udara u levu ogradu, zatim u desnu pa sam se dva puta okrenula", ispričala je to pevačica.

Nesreću je doživela na auto-putu A3, kraj mesta...
Pročitajte ceo članak na kurir-info.rs

About novosti

Techism is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Media™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.