Porodična drama Nikole Rađena i Ane Kokić

Posted By: novosti - 08:18

Share

& Comment


Novogodišnji praznici počeli su negativnim razvojem događaja u porodici Rađen. Iako je doček proveo u Beogradu, vaterpolista “Olimpijakosa” i naš reprezentativac Nikola Rađen 1. januara se, po predviđenom planu, vratio u Atinu. Međutim, jedan poziv promenio je svakodnevicu markantnog sportiste.

“Nova godina mi je počela tužnom vešću. Čim sam stigao u Atinu, supruga Ana javila mi je da mi je preminuo otac. Ljudi iz kluba odmah su me pustili na očevu sahranu”, počinje razgovor za “Hello!” poznati sportista, koji je odmah spakovao osnovne stvari i vratio se u Srbiju.

Nikola ne krije bol zbog očeve smrti i sa setom ističe da mu je porodično okruženje veoma važno.
...
Pročitajte ceo članak na svet.rs

About novosti

Techism is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Media™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.