Naša popularna pevačica doživela saobraćajku! (FOTO)

Posted By: novosti - 04:05

Share

& Comment


Kako SCANDAL! saznaje pevačica Biljana Sečivanović već drugi put doživljava da joj se zakucaju u auto! Ipak, udese ne izaziva ona, te se ne može reći da je loš vozač. Izgleda da je u pitanju ipak maler.

“Pre neki dan sam bila sa sinom na Novom Beogradu. Čekam na semaforu, kad ono bum, čovek se zakucao u mene iz sve snage. Šteta je bila velika, ali nismo zvali policiju, gospodin je ispao korektan i sve smo sami sredili. Nažalost, sinčić mi se baš uplašio, ali dobro, preživeli smo”, kaže Bilja za SCANDAL! i dodaje:

“Ovo mi nije prvi put, sad sam i dobro prošla. U ista kola mi se pre nekog vremena takođe otpozadi zakucao auto, samo što je taj...
Pročitajte ceo članak na svet.rs

About novosti

Techism is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Media™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.