NJENIM NAJBLIŽIMA SIGURNO NIJE SVEJEDNO: Naša prelepa glumica, Sloboda Mićalović…

Posted By: novosti - 01:36

Share

& Comment


Volela bih da nekoliko godina živim negde u inostranstvu, da me ovde nema. Da probam.

Ovako je Sloboda Mićalović u emisiji „Balkanskom ulicom“ objasnila svoju želju za selidbom, ali je naglasila da ne bi zauvek napustila domovinu.


- Ne bih mogla da zamislim da me odsad do kraja života nema u Srbiji. Rekla sam Moniki svoju želju i sad čekam da me pozove - rekla je srpska glumica, koja je sa slavnom koleginicom Monikom Beluči snimala film „Na mlečnom putu“.

Domaća glumačka zvezda je ispričala da ju je okruženje često sputavalo u željama jer je smatralo da ona sebi zadaje previsoke ciljeve.

O Moniki
- Monika je božanstvena, srdačna, jednostavna i topla - rekla je Sloboda.

- Moje okruženje često misli da sam nerealna i da maštam o nedostižnom, ali...
Pročitajte ceo članak na blic.r

About novosti

Techism is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Media™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.