Karleuša zabranjena na Pinku: Da li treba da organizujem otmicu da bi me poštovali?!

Posted By: novosti - 11:44

Share

& Comment


Ne zna zašto je zabranjena (foto: Facebook/RTVPINK)

O ovome se spekulisalo mesecima, ali je sada zvanično potvrđeno: Jelena Karleuša potvrdila je da je zabranjena na televiziji Pink, kako ona kaže ničim izazvano.

“… ja nemam nameru da odustanem, odlučili su da moje ime jednostavno zabrane svuda. Ničim izazvana zabrana na Pink televiziji bila je kap u već punoj čaši. Mojim dosadašnjim prijateljima Željku i Milici Mitrovicć napisala sam SMS: “Da li kao vaša drugarica Ceca treba da vas tipujem za otmicu kriminalcima i organizujem vam neki gepek, da bi me poštovali? Njoj je taj recept izgleda upalio!” Nisu mi odgovorili. Ali ja im svima želim svu sreću.” napisala je ona u petak ujutru na...
Pročitajte ceo članak na tracara.com

About novosti

Techism is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Media™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.