Ilda Šaulić priznala: Moja najveća ljubav je...

Posted By: novosti - 10:44

Share

& Comment


Ilda Šaulić je u emisiji “Snaga oktana” na televiziji Hepi, odgovarajući na pitanje da li mašta li o najvećoj ljubavi rekla:

“Imala sam najveću ljubav! Ona je prošla. Ali srećna sam i blagoslovena zbog toga što sam je osetila. Verujem da ću u životu imati još ljubavi, ali ne verujem da će neka biti toliko snažna i jaka.”

Priznala je i da se najviše plaši bolesti, smatra da ne mislimo dovoljno o svom zdravlju, već tek kada nas nešto zadesi. Iz tog razloga, uvek najbližima poželi dobro zdravlje.

“Imala sam mnogo razočarenja u životu, ali jedno baš pamtim, a to je onaj dan kad me je izadala najbolja prijateljica, pre petnaestak godina“, otkrila je Ilda Šaulić ali nije htela da pred...
Pročitajte ceo članak na svet.rs

About novosti

Techism is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Media™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.