NIJE VIŠE MOGLA DA IZDRŽI: Našeg popularnog muzičara ostavila žena! (FOTO)

Posted By: novosti - 05:05

Share

& Comment


Frontmena "Amadeus benda" Acu Stanimirovića, koji se u septembru prošle godine potukao sa bivšim suprugom Goce Tržan, Ivanom Marinkovićem zbog izvesne Maje, ostavila je žena.

Aca Amadeus

Kako smo saznali, Acina supruga Snežana prešla je preko mnogih spekulacija o njegovom neverstvu, ali ovoga puta nije želela. Nakon što je napustila njihov porodični dom u naselju Braće Jerković, Stanimirović je okačio status na svom Fejsbuku.

"Ja sam go*no od čoveka. Izdao sam Snežanu. Lagao sam i znam da se to više neće ponoviti! Povredio sam nekoga koga najviše na svetu volim i ko mi je sve... a sve zbog jednog ženskog ološa koji mi nikad u životu nije, ama baš ništa značio!!!!" - napisao je Aca Stanimirović na svom profilu na ovoj društvenoj mreži.

Pročitajte ceo članak na blic.rs

About novosti

Techism is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Media™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.