Nećete verovati ko je ova devojčica u „Pinkovim zvezdicama“ (FOTO)

Posted By: novosti - 04:08

Share

& Comment


Pinkova zvezdica Ivana Babić, koja je u četvrtom krugu takmičenja oduševila žiri i publiku interpretacijom pesme „Bato“ od Kaliopi, ima rodbinske veze s najbogatijom srpskom porodicom Karić.
Naime, ovoj jedanaestogodišnjoj devojčici Bogoljub Karić je teča jer je njegova supruga Milanka sestra Ivaninog oca Vladana Babića.
Iako mlada kandidatkinja nije želela time da skreće pažnju na sebe, očigledno je da je svoj muzički talenat delom nasledila i od svoje tetke, s obzirom na to da je ona, kao i većina Karića, veoma muzikalna.
Pevala sa temperaturom
- Odlučila sam da se prijavim u „Pinkove zvezdice“ jer sam želela da čujem mišljenje poznatih pevača koji su u žiriju o meni i o mom pevanju. Do tada sam učestvovala na priredbama i mini-koncertima, a ovo mi je prvo veliko takmičenje. Sad dobijam mnogo poziva i iz...
Pročitajte ceo članak na kurir-info.rs

About novosti

Techism is an online Publication that complies Bizarre, Odd, Strange, Out of box facts about the stuff going around in the world which you may find hard to believe and understand. The Main Purpose of this site is to bring reality with a taste of entertainment

Copyright © 2013 Media™ is a registered trademark.

Designed by Templateism. Hosted on Blogger Platform.